söndag 1 februari 2009


Shit, det var längesen jag skrev!!
Sitter inte så mycket vid datorn när Palle är här, iaf inte vid msn och så..
Hehe antar att alla kan ringa som vill något :P

Känns kanske lite meningslöst att ha en blogg egentligen, men skönt ibland då man bara vill sätta sig och skriva lite som kanske inte alla orkar lyssna på. Eller som jag bara inte känner för att prata om just då.

Idag åkte sötnosen hem efter två veckor hemma hos mig! Hoppas att han haft det lika mysigt som jag :D Det tror jag allt!
Vi har mest tagit det lugnt, känns som att tiden flugit iväg.
Igår kom Maria hit och spelade kort och spel på datorn :P Haha, jävla stress spel!
Man blir fan tokig tillslut!
Skönt att träffa dig igen gumman!

På Tisdag fyller hon 21 också! Och på fredag ska vi fira dig rejält :)
Längtar redan, hoppas veckan går riktigt fort.
Sedan helgen efter blir det inflyttningsfest i Mariestad hos Sarah!
Så det blir många helger att se fram emot :)

Jag vill ha massor med ny musik.. Sitter här med datajäveln som inte har en enda låt kvar igen!!
Jävla virus helveten.. Ge mig ny musik innan jag dör! :P

Nee.. nu har jag inte så mycket mer att skriva..
Eller jo en miljon saker, men jag orkar inte!
Det får bli någon annan dag :)

Inga kommentarer: