lördag 14 mars 2009

Igår kom jag hem och åkte direkt till Maria :)
Hon var så otroligt söt!! Gjorde jätte god mat och hade köpt cola!
Min ängel. Sedan satt vi och tjötade i flera timmar om allt möjligt.
[Så som bara tjejer kan göra]
Och det är tyvärr inget killar kan förstå sig på. Men det är skönt att bara få diskutera allt!!
Haha, blir väl en del om killar..
Men vi kom fram till ungefär såhär "fuck them" HAHAHA.
Kira hon käkade och dregglade ner våra pockon :/ Jädrans hundrackare!
Hehe, den lilla ostbågen som låg på bordet stirrade hon sedan på hela kvällen..
Precis när jag och M kurat ner oss i sängen och skulle crasha så hör vi hur hon äter något..
Och ja klart som fan att jag hade rätt! Hon åt upp den :P

Vaknade första gången av att hundtrasket putte på mig och försökte dränka mig! haha
Men jag gick inte upp försen efter tolv.
Åkte med pappa och hämtade upp min kära storebror som jag inte träffat sedan september!
Vi har varit hos farmor och fikat :)
Önska att hon mådde bättre!
Cancern har spridit sig.
Jag blir rädd och vill säga så mycket till henne, men jag vet inte vad?!
Hon betyder mer än vad hon tror. En av de få personer som alltid ställt upp och alltid kommer att göra.

Vad som mer händer idag vet jag inte än.
Hoppas på det bästa! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mys med dig igår <3 miih.
Ja, canser är en fuckt up sjukdom fyfan alltså :( .
Hörs sen baby! (K)

Anonym sa...

Prata med henne och säg det du känner. Jag sumpade chansen att säga det jag ville ha sagt då min farmor gick bort i cancer.