måndag 16 mars 2009

Fyfan vad sjukt!!
Jag läste nyss en tjejs blogg, ca 15 år gammal.
Hon för matdagbok bl.a varje dag.. Inget fel med det kanske man tycker..
Men hon äter typ ingenting om dagarna och ändå så skriver hon att hon äter FÖR mycket?!
Dessutom är hon PINNSMAL och klagar på att hon är tjock..
För helvete? Jag blir förbannad! Ät och må bra.. Ingen som tvingar i folk fet mat, men ät nyttigt i bra mängder, träna på en normal nivå som passar er så ska ni se att ni inte blir feta..
Kan inte man försöka vara nöjd med den man är?
Visst om man vill gå ner i vikt men gör det på ett vettigt sätt.
För att få anorexi kan vara ett riktigt helvete.
Vissa har det i flera år och kämpar för att bli friska igen.
Och det är väl ingen som strävar efter det? Eller?

Jag ska fan sluta läsa bloggar där det handlar om folk jag inte känner för jag blir fan alltid förbannad. HAHA, vill slå er så hårt i huvet ibland så ni kanske fattar något.
Speciellt folk som snackar om en massa de inte vet ett skit om.
Ni skämmer ut er fattar ni inte det?
Att ni ens har vänner.

Så nu fick jag ur mig det iaf :P
Idag har jag jobbat några timmar, gick skit bra.
Började så sent så fick en riktigt skön sovmorgon!
Nu har jag hyffsade tider resten utav veckan men nästa vecka blir riktigt seg.
Jobbar sent tre dagar och tidigt en dag.. Ledig fredagen iaf :)

Ikväll händer det inte mycket alls.
Funderar på att muta någon ner till centrum så jag kan få cola.
Annars blir det "den rätte för Rosing" och sedan sovtime nästan..

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe ;) du är allt en blogg snokare och så hittar du alltid det värsta haha såååå söööt =)
happy, fick mina ostbågar till slut haha