måndag 23 mars 2009


Kaos-dag!
Igår gick jag och la mig och var skit trött.. Men jag kunde fan inte somna.
Låg i sängen och svettades och mådde skit tills klockan var halv fem imorse.
Sen vakna jag hundra gånger innan jag skulle upp.
Var trött redan när jag kom till jobbet men nu.. Fyfan.
Då vet jag iaf att jag kommer somna gött inatt :P

Nu mår jag bättre förutom att jag har lite ont i halsen och hosta, men det går över.
Tur att jag har sovmorgon. Men är inte hemma försen sju på kvällen imorgon :/
Skit tider..

Framöver så kommer jag jobba varje onsdag på ett dagis i älvängen..
Vet inte hur länge men hon sa ett tag framöver :P
Får se hur länge till jag kommer fortsätta med detta, orkar inte med tiderna.
Vill jobba från 8-4 varje dag, riktigt soft.
Men just nu så måste jag ha pengar.
Kan inte någon bara ge mig oändligt med pengar? ^^ HAHA

Inte många dagar kvar nu tills jag kommer Sarah :)
Mysigt ska det bli!

En bild från i fredags lägger jag upp på bloggen med.

Inga kommentarer: