söndag 22 mars 2009

Fan va jävla arg jag blev igår! Flippa över på en unge.
Jag skulle kolla förrådet på baksidan och det stog typ 15 ungar utanför mig.
Så på vägen tillbaka såg jag att de viskade.. Så jag fatta att det var något.
Precis när jag går förbi så vänder jag mig om och då tänker en liten kille slå till mig på röven.
Jag blir svin förbannad och frågar vad i helvete han håller på med.
Och han tror att han är tuff och säger något jag inte hör.
Haha, så jag sa till han att om han nuddar mig så kommer jag knocka honom så att han flyger iväg.
Stackarn pissa nästan ner sig :S
Tror att det är samma unge som skrek att jag var hora för några veckor sedan.

Men fan om jag ser han igen och han säger något så skiter jag i om han är liten.
Han kommer fan få en fet smäll.

Om jag hade haft barn som hållt på som han så hade jag fan låst in dem.
De hade inte fått ett jävla skit och de gånger de fick gå ut så hade jag haft koppel på dem.
Fan ungar har ingen jävla respekt längre.
Vad jag låter elak nu!!

Idag har jag inte gjort ett skit ännu, men snart ska jag dra iväg till Maria och softa =)
Hoppas jag möter ungjäveln också. (HAHA jag kan fan inte släppa det).
Jag måste kolla på sanningens ögonblick ikväll också!

I veckan blir det sena dagar på jobbet :( Hoppas att veckan går fort som fan.
För på fredag får jag lön och åker till Sarah :) Och Maria ska med tycker jag!!!
Satt och funderade förut på vad jag måste köpa denna månaden och det är fan mer än vad jag trott!
Ångest ångest över det.
3000 försvinner med en gång :S

Nej nu måste jag sluta tänka på pengar.
Fuck it, pengar är inte allt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe ungar asså, håller med hade min unge gjort så hade jag flippat över som fan.

Hmm hatar ekonomi, den suger hårt som bara den =(


*hoppas också maria hänger med*
Bara 4 dagar kvar nu baby, längtar som fan tills du kommer nu. <3<3

Anonym sa...

Pengar är nästan allt hahaha kukpengar!