måndag 27 april 2009

Jag är så äcklad utav mig själv!
Klarar knappt av att se mig själv i spegeln längre utan att dö.
Min hy är helt fucked oavsett vad jag gör..
Jag ångrar att jag någonsin började använda all skit man "ska" ha i ansiktet..
För jag kan inte vara utan det nu.. Då blir allt bara ännu värre..
Förr använde jag vanlig tvål, smörjde inte ens in mig i ansiktet.. Och min hy var PERFEKT!!
Sen så ville jag testa något annat (för man är ju aldrig nöjd..)
Och ja, nu är jag ett äckel..

Vill inte visa mig utan smink egentligen för någon.
Men jag orkar heller inte sminka mig varje dag! Känns bara äckligare med skiten i ansiktet.
Jag tycker det är onödigt med smink varje dag..
Haha, fast enda gången jag verkligen känner mig snygg är när jag sminkat mig!
Så jag kanske borde sminka mig varje dag iaf?

Haha I-landsproblem? :P


Sarah var så söt idag!
Jag skulle till banken och betala en räkning som ska vara inne imorgon.
(Har inte skaffat internetbank ännu.)
Och precis som jag trodde så fick jag jobba över! Bankjäveln stänger 3.
YES.. Men så betalade Sarah den åt mig tills jag kommer till henne på torsdag.
tack sötnos!

Annars har jag inte gjort ett skit idag.
Jobbat, ätit, pratat i telefon och snart sova. What a life.

HAHA, kom på en sak som stör mig så jävla mycket!
På personaltoaletten finns det en plansch på väggen där det står typ:
När du vaknar så börja din dag med att tänka positivt! Var optimist!
Tänk hur bra du har det och ba bla bla..
Den uppmuntrar inte mig ett skit, tvärtom.
Jag blir bara förbannad när jag läser den och jag kan fan inte låta bli att inte göra det.
Någon dag ska jag fan slänga den åt helvete.

Ojdå.. Ähum.. Jag är så lycklig ^^
Seriöst kan inte dagarna gå lite snabbare?
Skriver något gladare inlägg en annan dag..

1 kommentar:

Maria sa...

Du är inte äcklig gumman ... Men jag vet , man har sånna dagar då man känner sig som ett äckel.
Och som du säger produkter är skit egentligen. Egentligen skulle man aldrig börjat med nått för kroppen sköter sig så bra själv, men när man väl börjar blir kroppen beroende. Skit alltihopa! .
Skönt att din räkning blev betald=) .
Jag önskar också att dagarna går snabbare,så tråkigt på vardagarna, man gör inte nått... bara äta jobba sova typ. Miss u puss!