söndag 26 april 2009

Nu har Palle åkt hem, vaknade tidigt och packade resten av hans saker som låg överallt :P
Så snart ska jag ha en riktig STOR STÄDNING på mitt rum!
Älskar när allt är rent och snyggt. Mår fan inte bra annars.
Måste sluta med sånt.. Haha, som när vi var utomlands.. Klarade inte av att se disken.. Fastän städerskorna diskade så kunde jag inte låta de stå framme!

Igår var ingen rolig dag direkt. Var ute i solen utan att ha druckit någonting så huvudvärk nästan resten utav dagen..
Köpte nya skor också inne i stan :)
Och jag hittade en helt UNDERBAR klänning som jag ångrar att jag inte köpte.
Får väl åka in någon dag i veckan och hoppas på att den inte är slut!
Såg en del fina väskor också men nu får det räcka! HAHA

Jobba imorgon.. :( Vill verkligen inte..
Hoppas att veckan går fort som fan och att jag inte är allt för trött på torsdagen!
Då blir det utgång :)

Inga kommentarer: