fredag 3 april 2009

Satt och läste som vanligt runt på bloggar.. och hittade en kille med ett helt jävla otroligt självförtroende.. Haha och inte på ett bra sätt!
Visst alla har olika smak på killar men snälla! han såg inte bra ut för fem öre.
Tror att han är modell och att han kan få PRECIS vem han vill.

citat från hans blogg:

varför alla tjejer vill ha mej :
kvinnor/tjejer/brudar reagerar så på mej


eftersom de vet att jag söker deras inre
skönhet - tills den överskuggar allt annat
då kan de inte unvika sin längtan
att innesluta mig i den skönheten

HAHAHA, fan denna människan kan jag leva på resten utav dagen.
Bara att fortsätta skratta ;P
Men tjejer (och kanske t.om. killar) han är ju tyvärr upptagen just nu ^^

Inte för att jag kan förstå hur någon vill ha en kille som är så självupptagen?


Minns för flera årsedan när jag träffade en skit söt kille.
Haha, man kunde knappt kolla honom i ögonen. Svårt att förklara varför.
Men man blev nervös i hans närhet.
Märkte ganska snabbt att hans självförtroende var över alla gränser.
"Och han var ju världens bästa kille osv. enligt han själv"
Det verkade han också vara fram tills han inte kunde få än i säng.
Då var det helt andra sidor man fick se.

Att en så söt kille kan bli så äcklig i ens ögon.


Egentligen ska jag väl inte snacka om andra, ingen är felfri.
Alla gör misstag, men de är ju trots allt de vi lär oss utav :)

Tillbaka till livet.. Idag kommer Sarah hem :D
Blir drinkar för våran del!

Sovit skit dåligt inatt!
Bröt ihop fan vid fem i morse pga. katterna..
Satte mig i köket och lipade en stund.
Önskade att Sarah var där, hon vet vad man ska göra :P
Funderade på om jag allvarligt skulle bryta nacken på en av dem så jag kunde få sova.
Men så blev det inte.
Stängde in den lilla i köket och skämdes lite för att jag gråtit! haha!!
Fick sömn tillslut iaf :)




Inga kommentarer: