fredag 17 april 2009

Usch vilken natt det varit!
Pappa väckte mig mitt inatten för att vi kulle hämta linda..
Men när vi kommit till stan så blev det inte så..
Hann knappt hem innan pappas telefon ringde igen och då hade farfar gått bort :(
Så idag var vi på sjukhuset och hade en minnesstund.
Jätte jobbigt :/ Men hade verkligen ångrat mig om jag inte följt med.

Kan inte tänka på något annat idag förutom min farfar.
Och hur konstigt det kändes att se honom :S
Att vi hade bestämt o åka dit för att hälsa på idag..
Hur konstigt det än låter så trodde jag inte att jag skulle gråta, men känslan att stå där inne och se det svart på vitt går inte att förklara.
Och jag har aldrig sett min pappa gråta förutom när han skadade sig för många årsedan.

Vi kommer sakna dig!
Vila i frid farfar 090417

1 kommentar:

Sarah sa...

VILA I FRID FARFAR <3<3

finns här för dig gumman!