torsdag 21 maj 2009

Fan vad pinsamma vissa folk är!!
Jag skäms fast det inte ens är jag som snackar.
Varje dag när jag sitter på bussen hem så måste jag lyssna på fjortisar..
MÅSTE SKAFFA MIG NYA HÖRLURAR!
Fast ibland kan de vara väldigt roliga också :P

En tjej satt och sa i princip samma sak i 20 minuter när hon pratade i telefon.
- Ja hon är fan dum i huvet.. Hon bah jag ska döda dig om jag ser dig ute och jag bah om du nuddar mig så kommer min kompis brorsa döda dig..
HAHAHA.. så satt hon och sa att hon inte var rädd typ TUSEN gånger..
Hmm, stackarn var nog ganska rädd iaf..

Sen är det en jävla reet gubbe som går på i älvängen varje dag när jag åker hem..
Och han är så jäääävla jobbig!
Så sur! Klagar på allt högt så alla ska höra hur duktig han är.
Vad fan är det för fel på folk?

*

På lördag blir det liseberg :)
Kommer bli så jävla kul!! Vi ska åka allt!

Helgen efter åker jag och M upp till Sarah och myser :)
Hehe, typ alla våra planer gick åt helvete men vi hittar nog på något kul som vanligt!!
Saknar er tjejer!! <3<3<3

1 kommentar:

Sarah sa...

På något sätt löser vi helgen ;) det är vad man gör det till =D Saknar dig och längtar tills vi ses <3<3