måndag 4 maj 2009

Har egentligen inte så mycket att skriva..
Hade en skit trevlig helg hos Sarah :)
Ute valborg, (hamnmys, uteservering, grillning på fredagen), lördag blev de statt :)
Man var inte direkt jätte pigg igår ^^
Haha, men kul hade vi!

Idag jobbade jag som vanligt över mina timmar.. :P
halv nio till fem. Så jag är helt död!
Vill gå och stensova men jag börjar 12 imorgon..

Mitt humör idag har inte varit de bästa.
Tänker alldeles för mycket. På allt och inget.
På alla idioter som finns. haha
Äh skit samma.

Jag vill lägga in bilderna från helgen men min data har fuckat sig och vill inte..
Och det har fan aldrig varit något problem innan.
Sen tjatar alla om programet jag ska ha för att de ska funka.
MEN jag har aldrig behövt de innan?! Så det är inte felet..
Och jag kan lägga in på alla andras datorer och har kunnat alla andra gånger på denna..
Ville kasta allt åt helvete förut :P

Ne.. får fixa de när jag orkar.
Typ i helgen?

Inga kommentarer: