torsdag 7 maj 2009

Ibland kan allt kännas så hopplöst och underbart på en och samma gång..
Svårt att förklara varför! Tror inte jag vet riktigt varför heller.
Det är bara allt.
Allt som jag inte orkar tänka på just nu, men som inte direkt försvinner ur mina tankar av sig själv..
Sen jobbet på detta.. hmm, längtar så mycket till semester!!
Bara kunna ta några öl och sitta någonstans.
Spelar ingen roll om jag så sitter själv.
För just den friheten saknar jag :(

Nu så känns nästan allt som MÅSTEN..
Jag hatar det.
Och i mina drömmar finns bara solen och en helt egen strand med en fet välfylld bar :P

Ja.. drömma går ju alltid bra ^^

Kom precis hem från en kul kväll hos min M ;) överraskade med chokladkakor.
Vi vräkte lite allt möjligt och bombade two and a half men!!
BÄSTA SERIEN! Man skrattar fan inte så mycket av något annat.
Tack baby för en mysig kväll<3

Nu blir det sängen och sedan ännu en dag på jobbet.

1 kommentar:

Sarah sa...

Du, i mina drömmar finns det också bara sol,strand och en bra BAR =D det vore livet.

På din semester får vi sitta tillsammans och bara dricka ÖL, tar med oss en liten kylväska hehe och bara sätter oss någonstans =D