tisdag 2 juni 2009

Uppdatering om helgen i Mariestad!!
Fredagen var som vanligt med massa prat och mobbning :P
Sedan på lördagen var vi nere på systemet och kämpade med att få med oss flaket hem medans Maria gosade i sängen.. hehe :D
Efter jag gjort iordning mig så ville inte min nacke mer.. och jag fick VÄRLDENS huvudvärk!!
Så M fick gå till Sarahs granne för att be om tabletter och hon var så söt och gav 9 tycken ^^
Men jag tog bara två.
Sedan var jag igång igen! Så det slutade med att vi drog till björnes där det var ett jävla drag :)
HAHA, och Maria var så kanon!! tyrannen ;)

Men måste nästan säga att söndagen var bäst då vi åt fetaste frukosten någonsin och sedan låg i solen med tidningar, chokladpudding och cola!
MYSIGT! +att vi kom fram till att M är tyrannen i baren ;)

Många fina kort blev det också i lördags!

Söndagen slutade med att jag däckade på Marias och Alis soffa..
Och helvete vad varmt det var.. chockade mig själv mitt i natten också :P

Igår fyllde jag 21, lite ångest över det..
Jobbade, kom hem och fick blommor och choklad, sedan iväg till Tezz och pussade MASSOR på liam :) Och när jag skulle dra på kvällen så ville sötnosen inte släppa mig :(
Fick skjuts hem av Maria och Maria ^^
Gulligt!

Somnade sedan med välling och babygegga på mig..
Inte så fräsht men då vet man vad som väntar i framtiden :P

Har börjat planera semestern lite också.
Åker till Sarah den 3 Juli, då blir det töreboda festivalen och massa mys!
Sedan till Palle i två veckor, får se vad vi hittar på. Grönan tror jag :)
Sista veckan blir hemma med vänner och familjen.

Tack för alla dessa underbara dagar!
Fler ska det bli!


1 kommentar:

Sarah sa...

Haft en underbar helg med er mina sötnosar =D haha tjötet och mobbning är ju de bästa hahaha.
LÄngtar tills nästa gång, bara en månad kvar <3<3<3<3