måndag 8 juni 2009

Nu har man varit ledig ett par dagar, vilket känns väldigt skönt!
Onsdagen var jag med Maria och alla på Berså. Grymt mycket roliga bilder blev det!
Sen var det några sega dagar fram tills lördagen då vi drog till trädgårn :)
Mötte upp Dennis från gamla klassen :P Detta var också en riktigt rolig kväll.
Det är sådana här dagar som man behöver ibland!
Inte bara sitta hemma hela livet och ha tråkigt.

Igår var jag och Kenny och röstade innan vi drog till Maria och Ali. Vi satt där och åt massa chips och godis. Gott!
Orkar inte skriva så mycket mer om detta nu =)

Sen är det en sak jag vill förklara EN gång och aldrig mer behöva säga.. för jag orkar inte mer.
JAG lyssnar när någon vill prata och mår dåligt mm.
JAG kan ge råd om jag vill vara snäll..
MEN jag smutskastar INGEN och JAG lägger mig inte i de som inte har med mig att göra..
Fastän jag inte måste lyssna på allt så gör jag det för att vara S-N-Ä-L-L.
Sen vill inte jag hamna mitt-i-mellan folks problem.
För då vill jag fan inte lyssna mer..

Sen vill jag inte diskutera saker som handlar om någon i min familj.
JAG kan prata om precis allt annat förutom det..
Jag älskar min familj och vill inte veta all jävla skit.
FÖR JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA EN JÄVLA MELLANHAND. (för så känns det)
Känns nästan som att man inte betyder ett skit.
Så regeln är...
KASTA INTE ALL SKIT PÅ MIG! LEV ERAT LIV ISTÄLLET FÖR ATT SÄNKA MIG.

Så nu mår jag mycket bättre och hoppas att alla kan acceptera att jag INTE vill veta precis allt.
Och ta nu inte för illa upp.. Jag vill bara vara vänner, så som vänner ska vara.

1 kommentar:

Sarah sa...

UPPDATERA =p