onsdag 22 juli 2009

Väntar på att filmerna ska bli klara så jag har något att göra!
Har varit skit trött hela dagen fram tills nu..
Och alla verkar dra ut och festa medan jag sitter hemma och dör..
Haha snacka om att tycka synd om sig själv.
Sen vill jag ha cola och ha kvar min dator över helgen..
Men jag är snäll så jag lånar ut den till brorsan för att slippa ha honom hemma.
Och slutligen så vill jag ha en kram!
Men inget av det jag vill ha får jag. Så nu ska jag sitta och sticka ^^

Kan tänka mig att Maria har riktigt kul utomlands just nu!
Saknar henne så mycket :D

Har knappt gjort ett skit idag heller, träffade Sophie, Mathilda och Dennis en stund :)
Men imorgon ska jag fan stor-städa hemma.
Eller försöka iaf.

Min nacke dödar mig också..
Nu när Sarah kommer hit så vet hon vad som väntar ;D

1 kommentar:

Linda sa...

erkänn pappa muta dig med 50 kr för att låna ut din data? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA