tisdag 21 juli 2009

Förtillfället är jag sjukt irriterad!
En jävla cp flugjävel som vägrar att ge sig.
Och jag orkar fan inte med musiken jag har, för alla låtar har jag hört minst 100 ggr..
Och jag sitter och klagar på pissvädret men jag hade ändå sovit fram tills ett..
Dags för ändring snart.
Vill börja träna och äta bra varje dag! Men motivation? finns ingen alls..
Vem vill börja med mig?

På lördag vill jag ha med mig Sarah ut på "parken" :)
Men jag får inte lön försen på MÅNDAG! Sug asså.
JAG VILL! Haha i värsta fall så får vi väl gå på gatan ;) HAHAHAHA.

Min nacke dödar mig idag också. Och jag måste duscha och äta snart, men jag orkar inte.
Seg seg seg.
Myskvällen med syrran igår var lite seg, ungen hade ju inte sovit något typ!
Och jag offrade hela min dag åt henne ;)
Får ta det på torsdag igen kanske, då åker pappa och dem bort.
Skönt det! Kommer inte sakna er en sekund.

Hoppas min älskling har det bra vid havet nu!!!
Saknar dig Marrisen!

1 kommentar:

Maria sa...

ÄLSKLIIIIING <3