söndag 30 augusti 2009

Igår kom jag hem till mitt nya hem ;P haha låter och känns lika konstigt att skriva!
Men det känns riktigt bra nu när man är här.
Imorgon kommer pappa och brorsan upp med min älskade säng och mina grejer.
Det gillar vi ;)
Lite tråkigt bara att både jag och Sarah har blivit sjuka.. typiskt nu när man har så mycket att fixa.
Men tar de vi orkar och gör resten någon annan dag när man mår bättre.
Hoppas vi hinner bli friska innan helgen så vi kan fira hennes födelsedag.
Bombar te, apelsinjuice, blåbärssoppa och naturläkemedel så ska det nog bli great! sover som as med, haha.

Min finaste ängel har flyttat till Stockholm nu med och har det tydligen väldigt bra där :)
Och imorgon är hennes första dag på utbildningen! Det kommer gå jättebra!
Lycka till sötnos :)

Saknar syrran mycket! Snart kommer du upp så jag får krama dig lite :)

2 kommentarer:

Linda sa...

hehe naw :) <3 hoppas du har det bra i mariestad nu, saknar dig och det är tomt utan dig här hemma :(!!!

Maria sa...

Älskar dig min ängel!