onsdag 2 september 2009

Nu sover man riktigt gött i sin egna säng!!
Känns fortfarande inte som att jag bor här på riktigt :S
Det lär nog ta ett bra tag innan man vänjer sig vid tanken.

Idag har jag varit och skrivit in mig på arbetsförmedlingen med.. satt där fan en halvtimme innan jag ens fick prata med någon. Men tillslut så fixade jag allt.
Och det var en hel del information! Hängde inte med helt och hållet :P
Men det ordnar sig, ska dit runt den 20.e på ett informationsmöte ^^
Usch och blä på arbetsförmedlingen.

Idag pratade jag med älskade syster också, hon kommer antagligen upp på Lördag hit!
Det ser jag verkligen framemot :) Maria ska allt ta sig hit också tycker jag!!

1 kommentar:

Sarah sa...

Men nu är du mariestad bo, tar kanske ett tag innan du vänjer dig men du ska göra precis som du gör hemma :)