måndag 24 augusti 2009

Jag och Sarah fick en idé för några dagar sedan när vi pratade om massa skit..
Varför flyttar jag inte bara upp till henne?!
Haha, och varför har inte jag tänkt på det innan?
Jag har inget som håller mig kvar där nere.. ett jävla vikariat? nee.. inget jag tänkt göra hela livet!
Så nu har vi planerat lite och jag ska flytta upp hit väldigt snart!
Måste fixa lite små grejer bara :)
Inte för att någon av oss tänkt stanna här hela livet men det är en ny start.
Och ja det behövs.. finns många anledningar till varför men inget jag skriver öppet i bloggen.
Sedan flyttar även Maria och hon är den "enda" riktiga vännen jag har i gbg, den jag umgås med mest! Och alla andra får man ju hälsa på :)

Imorgon åker jag hem härifrån, känns både bra och dåligt!
Får ju träffa min älskling som jag ska stanna hos några dagar =)
Innan hon flyttar till Sthlm :(
Men sedan kommer jag upp till Sarah igen.

Det va väl ungefär de som var nytt..

2 kommentarer:

Sarah sa...

Utan att kommentera en hel bok.

LÄngtar jag tills du är "här igen".
Grejerna som ska packas men inom 2-4 v är iaf (förhoppningsvis) din säng b la här.
LÄngtar massor babe.


I <3 u

Maria sa...

Kommer sakna dig grymt mkt!! :( Love <3<3