tisdag 25 augusti 2009

Vilket härligt uppvaknande jag och Sarah fick imorse!
Jesper bjöd på "frukost" thaimat, glass och kaffe vid hamnen efter det :)
Tackar!
Sedan kom vi hem och har suttit och planerat en del inför flytten.
Skrivit ner massa grejer jag måste ha med mig och ska prata med papi om när han kan köra upp min säng och allt när jag kommer hem.
Sedan ska jag kolla med mami "om" hon har lite saker jag behöver också. Haha men det vet jag efter alla gånger hon har flyttat och samlat på sig en hel del!
Tur att man har henne ibland :P

Nu blir det kaffe och mys med Sarah innan man ska hem till Götet och träffa min bästa älsklings Maria =)

1 kommentar:

Sarah sa...

Längtar jättemycket tills alla din grejer är här för då är det vårat hem :) Overkligen nästan. Know I´m happy face.. Syns på lördag min fru