tisdag 8 september 2009

Sarah är bara för söt! När jag satte mig vid datorn så ser jag att hon skrivit en söt liten lapp!
"Älskar dig min fru! Tack för att du förgyller min vardag(L) Nattinatt eller Godmorgon =)"
Då blir man allt glad!!
Hehe, får försöka hitta den perfekta mannen som gör sånt här ofta! HAHA
Han kanske bor i ett annat universum? ^^

I lördags firade vi Sarah som fyllde 21 år! Hon har alltså gått med i kärring-klubben nu.. som hon mobbat oss andra så mycket för.
Grattis frugan, haha ser din blick just nu när du läser detta ;)
SE LITE GLADARE UT NU VA!! :D
Vi hade väldigt roligt även om allt inte blev riktigt som planerat.
Kul att Marre och gänget kom hit, saknar er MEST!

Söndagen var väl inte den roligaste dagen på året. Gick ner två gånger till stan för att följa folk till bussen. Sedan hyrde vi film och jag däckade precis efter den börjat..
SOV 14 TIMMAR!! :/ Och det behövdes verkligen.

Åker nog hem och hälsar på om två veckor. Måste hämta en del saker jag inte fick med mig hit.
Och träffa lite roligt folk :)

Inga kommentarer: