måndag 1 mars 2010

Får uppdatera endast för att Maria vill läsa då :P
Men som jag säger.. har inget kul att berätta, eller.. inget som jag känner att jag vill skriva ut i en blogg där vem som helst kan gå och in och läsa?!
Kanske borde skaffa mig en helt anonym blogg där jag kan flippa ur på livet lite! haha

Igår mådde man helt klart som man förtjänade. Gick inte utanför dörren! Blev film och mys hela dagen. Känner mig konstigt nog fortfarande skakis.. trodde jag skulle svimma när jag vaknade imorse.
Men Sarah var för gullig när jag kom hem helt förstörd på natten, fixade mat och var allmänt söt :)
Sånt som uppskattas<3

Sovit sjukt dåligt inatt.. vaknat allt för många gånger och trott att jag försovit mig!
Jag HATAR verkligen den känslan. Stressen! Får ont i magen bara jag tänker på det.
Det får bli en powernap senare kanske ;P

Snart åker Sarah iväg till England en vecka, hur ska jag klara mig ensam?
Nätterna är helt klart värst! Lampan tänd!
Haha, kom att tänka på när jag och Maria var i playa.
Hon hatade mig verkligen för att jag ville ha lampan på bordet tänd :D
Men jag var så jävla rädd för att det skulle komma in kryp på natten när fönstret var öppet!
Och när hon trodde att jag hade somnat så släckte hon alltid.. och vem låg vaken och var skit rädd? HAHA <3

De var verkligen 2 utav dem bästa veckorna i mitt liv!
Man behövde inte tänka på ett skit, inte oroa sig för något..
Det var bara att njuta och må bra VARJE DAG!

Fan vad jag bara vill iväg, typ ett halvår eller något?
Någon som vill sponsra? haha, nej jag misstänkte detta.

1 kommentar:

Maria sa...

Oh glad ja blir att du uppdaterar! Mjauu !
Ja skaffa en anonym blogg som du ger till mgi o flippar på livet ;D Bra ide!
Saknar playa sooom faan :/ Bland dom bästa veckorna , fyfannn va vi hade skoj!! JA VILL IGEN! VI åker nu! <3