tisdag 2 mars 2010

Åååååh! Jag var så glad när jag vaknade imorse..
Gick och tänkte hela vägen ner tills stan på om jag skulle börja plugga igen eller inte..
Vilket jag funderat på allt för länge! Men jag bestämde mig på den korta vägen för att äntligen ta tag i det. Och inte tro att allt händer av sig själv..
Nere på arbetsförmedlingen gick han igenom massa med olika utbildningar osv..
Haha sen när alla KRAVEN kom upp så är det fan kört för min del..
Vad är det för jävla krav?! Och varför i helvete kan man inte plugga mer än 50% på komvux?
Kommer ju för fan att ta mig en hel evighet.. Och sen samtidigt måste jag fortsätta söka jobb och får jag ett jobb så måste jag sluta plugga?
Men hur fan ska jag någonsin kunna få en ordentlig utbildning?
Och sen dem jävla csn lånen.. Varför stödjer inte dem alla utbildningar?!
Man måste tydligen vara miljonär för att plugga.. haha
Skjut mig bara.

Tror jag ska boka en tid på komvux istället och fråga dem hur jag ska göra.
Och har inte dem något bättre förslag så ska jag hitta en bro snabbt.
Tänker inte jobba hela mitt liv på ett skit ställe och bli en bitterfitta.

Någon kanske vill skänka några miljoner så att jag kan plugga igen? :)

Resten av dagen nu så ska jag sura har jag tänkt.. haha

Inga kommentarer: