tisdag 23 mars 2010


Misstänker att det blir sängen tidigt idag! Sjuk natt..
När jag nästan äntligen hade somnat efter att jag vridit och vänt på mig hur länge som helst, då kommer kattskrället springandes upp i sängen och knockar mig i ansiktet!
CHOCK?! oja.
Sen har man vaknat ett antal ggr från och till..
Så tillslut när klockan var 08:45 så kunde jag lika gärna gå upp ;P

Var på möte med en studievägledare på komvux klockan 11!
Så nu har jag bytt ut en del onödiga kurser, så det blir till att läsa Psykologi B, Natur B, Religion B, Samhäll B och Svenska A ;P
Haha, tror jag bangar Matte B.. Jag hade tur som blev godkänd i Matte A!
Men jag vill ändå ha den med bland mina betyg.. inte fel med A och B kurser i allt sen när man ska söka vidare.

Kanske inte jätte roliga ämnen men det imponerar ju mer än bild och form eller Fotokurser?
Så egentligen borde jag vara glad som faila stort i foto B och C :P

Men i höst ska jag börja(om jag blir intagen, vilket jag tror stenhårt på!) och innan dess, gå ner mig totalt så man inte börjar sakna detta livet HAHA.

Inga kommentarer: