tisdag 16 mars 2010

Kom precis på att jag lovar Maria att uppdatera bloggen igen!
Haha, och som jag säger.. har inte ett skit att berätta igentligen :P
Men jag kollade upp komvux lite idag och arbetsförmedlingen snackar ju skit..
Man kan visst plugga heltid där! Men bara att då får man inte vara inskriven på AF längre..
Som att jag bryr mig jätte mycket eller? Men det suger med studielån, men finns inget annat val.
Och jag vill verkligen bli något.. Så efter komvux får vi se vad det blir och vart det bär av :)
Men plugga ska jag göra!

Saknar min fina familj och Marre i surte! Tänker på er varje dag ska ni veta :(
Är sämst på att höra av mig känner jag.. Men känner mig ganska tråkig.. har aldrig något kul att säga typ :P

Sarah kom hem i söndags med :) så vi har haft de mysigt med våfflor och annat gott!
Skönt att slippa vara ensam på nätterna med!
De var inget roligt alls, haha

Haha, fick missa halva cougartown idag med, så repris på söndag! JA :D
Men vad gör man inte för de man älskar ;) <3

Inga kommentarer: