onsdag 16 januari 2008

Jag försöker uppdatera min blogg så ofta jag kan och jag kommer på massa saker jag ska ta med i bloggen! Men så fort jag loggar in och ska börja skriva så kan jag inte komma ihåg en enda sak.
Så det blir bara massa skit! haha.

Fick en ny uppgift idag igen.. Ska göra ett reportage om vad som helst, men det måste vara något som fångar läsaren.. Jag har noll fantasi så min kommer bli skit tråkig..
Haha, de hade läst upp mitt personporträtt förra veckan inför klassen. Synd att jag missa det.
Fick tillbaka det idag och folk hade tyckt om det iaf ;P Många frågor!
Haha, WOW jag kan göra något bra ;D!

Känns riktigt bra att jag börjat sköta skolan riktigt igen.
Det var evigheter sedan, får ångest när jag kommer fem minuter sent nu ^^
Har inte alls många uppgifter kvar att ta igen! Inte konstigt när mitt liv har varit att plugga den senaste tiden! Det är värt det i slutändan!
Vet att jag kommer bli så sjukt besviken på mig själv om jag inte fixar de ämnena jag läser nu.
Okej, jag kommer inte gå ut med fullständiga betyg till våren.. Och bara det känns för jävligt,
men det finns alltid chanser att kunna läsa upp det!
Kommer inte läsa något direkt efter gymnasiet.. Men om högst 3 år ska jag börja igen!
Är bara två ämnen, men två riktigt viktiga!
Nästa vecka ska jag iaf ta igen resten jag har kvar och det är typ 3 texter och en fotouppgift!

Nej, nu ska jag dra mig bort till Maria, älskar dig baby!
<3

Måste ringa nästa vecka med, usch orkar verkligen inte gå igenom allt det igen.
Så jag ber till gud på riktigt!
Men med min otur så är det klart som fan att han inte lyssnar.

Please love me ^^ haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig med gumman! Mys med dig idag <3