tisdag 24 februari 2009


Fyfan vad jag lipar snart, klockan är sex och jag är trött så in i.. :(
Hur ska jag orka hålla mig vaken tills typ tio? ^^
När jag åkte till jobbet imorse så kom jag på att när jag var ute på krogen senast så var jag hemma typ halv fem.. Och jag gick upp halv fem idag! haha, helt sjukt vilket dygn man kan ha.
Har hyffsade tider resten av veckan iaf.. imorgon åtta, torsdag klockan sex och fredag kvart över åtta.. Trodde jag skulle sluta sent, men halv fem! Så då hinner jag hem innan jag ska åka igen..

Ska träffa Maria efter jobbet imorgon med, annars kommer vi inte ses på evigheter..
Så segt att du typ börjar jobba när jag slutar!
Men det tar vi igen snart ;)

Föresten finns det någon som orkar dra och köpa cola till mig? (a)

1 kommentar:

Anonym sa...

fanns det flaskpost (express då så klart) hade jag skickat en cola till dig hhehe