onsdag 25 februari 2009

Jävla tider.. varför kan jag inte bara få veta dagen innan när jag ska få sluta?
Skit jobbigt att komma till jobbet och inte veta när man ska sluta..
Men kanske lika bra.. Annars finns klockan där och man bara längtar tills man kan dra fort hem!
Tur att man åker bil dit och hem denna veckan.

Dagen gick bra iaf, hade lite kalas där idag ;P
Jag hatar verkligen att sjunga barnsånger..
Jag hade kunnat tänka mig att jobba med barn men inte att sjunga..
Så det blir lite svårt..

Nej snart får det vara nog med att vara vikarie.. fasta tider vill jag åtminstone ha..

Men oj!! Jag fick en tid på fredag iaf.. (hör ni ironin) så jag slutar halv fem..
Åker direkt till stan och tar bussen till Mariestad.

Cp jobbigt att åka in till stan för att köpa biljetterna med idag :p
Men nu är det klart =)

Nej nu får jag sluta klaga så jävla mycket!
haha

Ska vara glad nu :) börjar ändå sex imorgon ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp imorgon kommer du gums =D dååååå blir det mys hela helgen hehe =D <3<3<3

Anonym sa...

Du är duktig som jobbar sörran :D