måndag 23 februari 2009

Jag har sååå tråkigt!!! skjut mig snälla.
Så måste jag gå och lägga mig jävligt snart för annars kommer jag vara crash imorgon..
Varför ska jag börja klockan sex på morgonen? :( Jag som är den mest morgontrötta personen ever.. Det känns nästan inte värt det..
Men 4 dagar och sedan helg!! 4 dagar låter så lite men det är fan så mycket!
För på fredagen så kommer jag vara helt slut..

Förra fredagen så var jag hos Sarah och jag däckade så jävla tidigt!
Och jag var så sur och grinig eftersom jag var så trött..
Men så får det inte bli på fredag, för då blir det uppekväll! haha

Idag har jag inte gjort ett skit känns det som.
Vaknat, pratat i telefon, köpte cola o choklad och fetat mig i soffan.
Så har jag tagit en skön dusch och luktar gott :D haha
Bilderna från helgen hos Sarah ligger uppe med :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe jaa okej att du kanske får vara lite trött på fredag men inte grinig. ÄKTA MYSkväll ska vi ha, och god mat ska vi laga =) <3<3