söndag 22 februari 2009

Fyfan vad seg man är idag då!
Haha, nästan träningsverk ^^ haha eller inte.
Var hos Maria igår och Maria var också där, haha fult det låter. Men 2 Maria iaf!
Så vi skulle testa lite danser! haha försöka göra så med röven som negertjejer kan göra.
Men det är fan helt jävla omöjligt! HAHA. Det ser bara helt fuckat ut.
Fan va vi garva iaf.
Drog en sväng till kungälv också och köpte kebab och gott.
Fyfan för att skrapa rutor på bilen när det nästan är storm ute!
Och såklart så ska Maria slippa ;) Hon satt där så gött inne i bilen och skrattade men vänta bara! Din tur kommer ;D

Ska dra och träffa henne sedan så vi får väl se vad det blir.
Har tänkt duscha nu hela morgonen, så snart ska jag tvinga mig själv.
Har fan aldrig varit så här lat i hela mitt liv som jag blivit de senaste..
Detta måste jag lägga av med, kanske snart iaf.

Tycker att Maria ska ha inflyttningsfest också när jag är hemma!
Haha

Inga kommentarer: