fredag 20 mars 2009

Typiskt den dagen man är ledig på veckan så vaknar jag klockan sex på morgonen!
Det sjuka var att jag blev så pigg så jag fick gå upp en timma och sedan lägga mig igen.
Men klockan nio så var jag uppe igen..
Haha, så nu sitter jag och väntar på att Maria ska vakna så att jag kan dra bort till henne en stund innan hon börjar jobba.

Hoppas att jag kan hänga med ut ikväll också!
Jag har redan köpt alkohol och allt. Så nu måste jag få tag på Chrille så jag kan låna hans busskort.
För det blir dyrt som fan att betala bussjäveln.

Stackars pappa.. Hans kort blev steamat. (tror jag det heter)
Men tur att han får tillbaka pengarna iaf :)
Jävla vel imorse.

Imorgon ska jag upp tidigt och träffa farfar också.
Usch jobbigt att åka dit och se hur han har det.
Men jag vet att jag kommer ångra mig sedan om jag inte gör det.
Hoppas att han får en plats i Surte snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är alltid så att man vaknar tidigt när man inte behöver och det suger som fan =P men men