onsdag 22 april 2009

Helvete vad arg jag var igår!
Sa till pappa att jag inte hade något batteri på telefonen och att jag slutade klockan fyra..
-ja jag är här då och hämtar dig..
Jag väntade i nästan en timma innan jag tog bussen och då tog det ytterligare 45 minuter hem..
Hungrig som fan.. HAHA. Och jag utan mat är fan farligare än allt annat :P
Men när jag kom hem så blev det god mat!
Skitdag.. Palle hade huvudvärk och var trött men jag tyckte mer synd om mig själv :P
Men idag slutar jag 12 om inte jag måste stanna längre. HOPPAS INTE.

Så när jag kommer hem så ska inte palle sitta och spela (a)
Vill ut om det är fint väder! Sitta på ett mysigt café som man alltid gjorde förr!

Imorgon är det äntligen fredag! Och det betyder VILA för min del.
Men nästa helg så är jag i Mariestad hos kära Sarah!
Vi hade planerat att gå på deras vårmarknad men då skulle den vara helgen efter och det kan inte jag.
Funderar på att gå på vårmarknaden i kungälv istället som är i helgen..

Men nu måste jag fixa det sista innan jag ska iväg till jobbet.. :/

1 kommentar:

Sarah sa...

Japp om en vecka kommer du äntligen hit =D längtar redan, kommer bli skit skoj det vet jag.
Torsdag- krogen
Fredag - då ville labinot kanske ses.
Lördag- hmm då vet man aldrig vad som händer.
No tapas for us =P hahahaha
Syns om en vecka darling min