lördag 25 april 2009

Veckan har gått snabbt.. Jag har jobbat, ätit och varit en jävla subba mot alla :P
Förlåt! Men jag vill också ligga i sängen halva dagarna och bara må bra.
Men imorgon åker palle hem och då slipper han förhoppningsvis det ^^ haha.
På måndag är det löning för min del.. både kul och tråkigt. haha
Sagt upp mitt helvetes abonnemang denna veckan också :)
Och den dryga 08:an försökte få mig att förlänga abonnemanget efter att jag förklarat att jag blev lurad till det. Och han ser på sin jävla skärm att jag betalar för något jag inte använder..
Skitsamma, nu är det uppsagt iaf :)

Jag måste hitta en passande klänning för begravning tills den 15 maj.
Då min farfar egentligen skulle fyllt år.
Men jag vet inte när jag ska ha tid eller ork till att fixa det.
Måste köpa nya skor också och det blir i veckan, har redan bestämt vilka så om de inte finns kvar så dör jag.

Fyra dagar på jobbet nästa vecka och sedan åker jag upp till Mariestad.
Vi har planerat lite iaf.
Stör mig fortfarande på att marknaden är helgen efter..

Är avundsjuk på syrran som är hos mamma och blir ompysslad!
Jag vill också! Fixa naglarna, äta god mat, massage kanske :P och massa annat!



1 kommentar:

Maria sa...

Nje nu när det är sol är det inte skoj o ova bort halva dagen . :/ Det är deprimernade haha