torsdag 25 juni 2009

Nu uppdaterar jag endast för att Sarah vill :P
Haha, satt och skrev ett inlägg igår som försvann.. Min data är fan cp!
Har iaf ÄNTLIGEN kommit hem från jobbet.
Är så otroligt trött på bussarna! De kommer ju och går när de vill.
Och imorgon så måste jag åka in till stan först för att kunna komma hem :S
Piss tider..

Midsommar spenderade jag uppe hos Palle och det var skit kul =)
Kubb, fotboll, grillning, mys och party. Saknade mina tjejer!
Annars har jag bara jobbat och sovit ungefär.

Men nu är det snart slut på det :)
Åker upp till Sarah den 3:e juli i en vecka, åker sedan direkt från henne till Palle i två veckor!
Chefen frågade idag om jag kunde jobba hela juli också ^^
haha, men jag sa att nej jag ska vara borta iaf 6 veckor :P

Dagarna känns oändliga nu när man vet att de snart är ledighet!
Speciellt när man har så mycket att se fram emot.

Imorgon åker jag till mammsen och hälsar på direkt efter jobbet och på lördag kommer Sarah hit.

Inga kommentarer: