fredag 17 juli 2009

Igår kom man hem från Sarah och det känns jätte tråkigt idag!!
Jag hatar verkligen att vara ensam.
Men vi har haft så jävla roligt under tiden jag var där!
Festa och massa mys :) Just nu finns det inget bättre.
Känslan av att komma dit är frihet. Inga måsten..
Man mår bara bra.

Men nu när man är hemma igen så känns det inte som hemma.
Jag hatar detta stället. Jag hatar att sitta hemma för då tänker man på precis allt!
Allt som man bara vill skjuta upp.. Men som man vet snart kommer ikapp än.
Ska det verkligen kännas så hemma?
Vart fan är hemma egentligen?

Jag saknar att ha en person som man kan dela allt med!
Såklart att man har sina bästa vänner, men det är inte samma sak.
Man vill inte tjata hål i huvet på sina vänner!
Jag visste inte att det skulle bli så här jobbigt.
Skuldkänslor, varför?

Jag är rädd, men jag vågar nog bara inte erkänna det.

Jag tänker bara att jag inte bryr mig, men jag känner helt tvärtom.

2 kommentarer:

Sarah sa...

Saknar dig med gumman, och att inte ha en känsla om att vara hemma känner jag också, man vet knappt vart man ska känna så. När jag kommer ner till er så känner jag samma som du känner här. En typ av frihet.


Du ska inte ha skuldkänslor gumman, innerst inne vet du att det här är det rätta. Men du måste bara finna en inre ro om att detta är det rätta.
Bry dig inte om vad "omvärlden" säger för bara ditt hjärta vet, även om det ibland förvirrar oss.


Men sommaren är inte över, snart drar vi till danmark, vi myser, vi festar vi mår bra!
Det är nu vårat liv börjar :)
Sommaren 2009

Maria sa...

Älskling <3<3 Du kan alltid vara hos mig... o du vet våra planer efter min utbildning :D <3<3
Älskar dig.
Du är Världens bästa vän och allt mitt är ditt <3 KOmmmer sakna dig så mkt nu när jag åker o när jag börjar utbildningen ska vi inte äns tala om!! Kommer göra ont i mitt hjärta att inte träffa dig på så länge!! Älskar dig min fjäril. Bäst av dom alla! <3 Puss!