måndag 20 juli 2009

Måndag ännu en dag som passerar..
Sov hemma hos Maria och Ali igår, skönt att bara sitta och kolla film, spela kort och snacka skit :P Så vakna jag av att M skulle åka utomlands halv fem!
Kommer knappt ihåg vad jag sa men jag kommer sakna henne sjukt mycket!
Och ännu värre kommer det bli när hon ska börja plugga i Sthlm!
Men sen när hon kommer tillbaka så är hon min ;P

Palle kom hit igår också så nu har vi pratat och det känns mycket bättre.
Kommer sakna hans familj väldigt mycket!
Och jag vet att min familj tycker det är jobbigt också.
Men det är skönt att vi kan prata med varandra fortfarande :)
Det betyder väldigt mycket, för ingen vill förlora en bästa vän.
Tack för alla fina stunder!

Idag ska jag sitta med syrran och ta några öl nu när hon är 18!!!
Men först måste jag ta en dusch och vakna till liv.

Kanske blir danmark snart också :D 3 dagars festande! HAHA
Can't wait.
Sen kommer Sarah hit snart också och stannar ett tag.
Massa mys b.la :D

1 kommentar:

Linda sa...

du e bäst syrran :)