fredag 20 augusti 2010

Herre gud egentligen har jag inget att skriva men jag måste göra det ändå!
Ett riktigt klagoinlägg också..
Trött på allt krångel med CSN, arbetsförmedlingen och försäkringskassan..
HITTA folk som kan sitt jävla jobb?!

Såg fram emot att börja plugga igen verkligen, försöka komma igång med livet igen..
Men såklart med min vanliga tur så blir det ju bara skit..
KUL inställning man har!
Jag vet att allt brukar ordna sig i slutändan men det hjälper inte mig ett skit just nu.
Kan inte sova ordentligt eftersom jag ligger och oroar mig halva natten över hur fan jag ska kunna betala alla räkningar..
Det är väl ungefär det som fattas?

Jag kan inte fira någons födelsedagar.. fast det är mina bästa vänner..
Och de som gjorde min så bra, och så kan inte jag göra samma sak tillbaka.
Klart att man kan köpa presenter efteråt, men det är inte det som är jobbigt.
Själva upplevelsen är ju det viktiga!

Sen kan man ju inte göra ett skit själv heller, sitta hemma och se glad ut?
Hahaha FAIL..

Men vad är det man brukar säga?
Här kommer skitsnacket.. EFTER REGN KOMMER SOLSKEN, MED NÅGOT GOTT KOMMER ALLTID NÅGOT ONT HETER DET!

Jag vill bara flytta hem till älskade Göteborg känns det som.
Där vet man att tryggheten finns, kärleken finns och det viktigaste av allt FAMILJEN.
Saknar dem så mycket så jag vet inte om jag ska gråta eller inte de flesta dagar..
Jag missar massor, viktiga saker.

Jag har alltid fått höra.. Det är NU man ska leva livet fullt ut.. när man är ung och frisk.
Men hur fan ska det gå att göra det när allt bara drar ner än och INGEN lyssnar?

Fuck this säger jag bara just nu.

1 kommentar:

Lindis sa...

Komsi Komsi, du är alltid välkommen hit :D <3