tisdag 9 november 2010

Jävlar vad längesen det var man skrev här nu! Men om jag ska vara helt ärlig så finns det inte allt för mycket att skriva... SOM VANLIGT, HAHA!
Lägenheten är helt färdig kan man säga, blev riktigt fint :)
Trivs bra, men saknar min familj mer och mer för varje dag såklart.
Ni betyder allt för mig<3

Skolan går upp och ner.. stressar sönder mig, men jag ska fixa detta.
Känns för jävligt att jag ens ska behöva gå komvux?!
Jag som hade bra betyg enda fram tills sista året, då allt blev skit..
Mådde piss-dåligt hela det året.. Att jag lät någon annan få förstöra så mycket för mig.
Visst jag hade ett val, men det är jävligt lätt för andra att säga när de själva inte upplevde det jag gjorde då.
Men en sak är säker.. Det har gjort mig till en mycket starkare person, som VÅGAR säga ifrån.. Kanske lite väl ibland HAHA, men bättre det än att stå och hålla käften.. För det vinner man absolut inte ett skit på!
Känner mig som en vinnare nu, även om jag inte gjorde det just då.
Sen att jag hade/har kvar de som jag verkligen älskar och bryr mig om.. De hjälpte mig!
Älskar er<3

1 kommentar:

Sarah sa...

Wooho uppdatering efterlängtad ;) älskar dig med <3