torsdag 9 december 2010

Måste börja inlägget med ett tack till er alla som får mig att le igen!
Ni är helt underbara människor och jag skulle inte byta ut er för alla pengar i världen ;)
Inte dåligt va? VA?!

Jag gick igenom de gamla inläggen jag skrivit här på bloggen och ser verkligen hur mycket jag klagar på livet. Fy fan va pinsam jag är! Jag har ju egentligen allt man kan önska sig..
Eller kanske inte, men iaf det som är viktigast.
Jag kan hålla huvudet högt och vara glad för hur jag är idag. Jag är inte längre en lika kall person! Jag vågar vara den störda person som jag är ;P

Funderade lite på vad man kommer att minnas från 2010.. Sommaren?! Den var riktigt jävla härlig.. Bad, sol, jordgubbar, fest, vänner, mys.. Och alla nya människor man träffat, haha!
Helt sjukt hur man lyckas prata med alla randompersoner som man egentligen skiter fullständigt i.. Fast varje gång man ses ute, då är man bästa vänner! PERRA!! hahaha, fattar inte grejen med det där.. Syrran fick en lite knodd(världens sötaste!). Skolan. Måndaxklubben, HAHA. Alla mys-kvällar här hemma, Kissekatten(gör mig galen för det mesta) mm..
Synd att mitt minne sviker mig, för jag vet att det vart galna saker :D

Får hoppas på ett ännu bättre 2011, hoppas att det är mitt år!

Avslutar det hela med -Kejno - etta ååtta!!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Måååånga minnen från 2010, härliga sådana.. Är så glad att du bor här, hade gått under om det inte vore för dig. Du är verkligen den bästa och den som jag litar på till 100 %, du är inte bara min bästa vän utan min familjen.. Skulle göra allt för dig. Du är den enda som har funnits här under alla år .. <3

Anonym sa...

Hahahahaha! Älskade älskling, jag dör av skratt. Du är inte riktigt klok ;) PERRA FÖR FAN, PERRA! Alltid vi mitt hjärta, alltid! Älskar dig min sockertopp! Puss/ Martina

p.s. etta..åtta, lett å vinne. KEJNO! förresten, vet du hur de säger nolla? jo, NULLA. haha! <3 d.s.